Προσωπικό 2023 - 2024
Φλωρεντία Αντωνίου Καλλίσιη |
Διευθύντρια |
Στέλλα Καραγιώργη |
Β. Διευθύντρια - Δασκάλα Δ΄τάξης |
Γιώργος Αττιπάς, Χριστιάνα Μάμμουλου |
Δάσκαλοι Στ΄τάξης |
Χρήστος Μιχαήλ |
Δάσκαλος Ε΄τάξης |
Άννα Μαπούρα |
Δασκάλα Δ΄ τάξης |
Λίτσα Φραγκουλλή |
Δασκάλα Γ ΄ τάξης |
Βαρβάρα Ιωάννου |
Δασκάλα Β΄ τάξης |
Μαρία Ελένη Σωκράτους |
Δασκάλα Α΄ τάξης |
Βαρβάρα Μανδόλα |
Μαθηματικά Β΄τάξης & Ενισχυτική Διδασκαλία |
Χρυστάλλα Πολυβίου |
Ενισχυτική Διδασκαλία |
Πρόδρομος Αλαμπρίτης |
Σχεδιασμός και Τεχνολογία |
Κωνσταντίνος Χριστοφόρου |
Μουσικός |
Κατερίνα Τσάμη |
Τέχνη |
Μαρία Καζαντζή |
Λογοθεραπεύτρια |
Μαρία Λάγιου |
Δασκάλα Ειδικής Εκπαίδευσης |
Μαρία Καλλένου |
Αλλόγλωσσα |
Λίζα Μακρίδου Τρύφωνος |
Γραμματέας |
Αντρη Μηνά |
Βοηθητικό Προσωπικό |
Μάγδα Χριστοφή |
Βοηθητικό Προσωπικό |
Αντρέας Χατζηχαμπής |
Κυλικειάρχης |
Γιώτα Χριστοφή |
Επισκέπτρια Υγείας |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ - ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ
Α/Α |
Ονοματεπώνυμο Εκπαιδευτικού |
Τμήμα |
Ημέρα |
Ώρα |
Αίθουσα |
---|---|---|---|---|---|
1. |
Φλωρεντία Αντωνίου - Καλλίσσιη |
|
Κατόπιν Ραντεβού |
|
Γραφείο Διεύθυνσης |
2. |
Γιώργος Αττιπάς |
Στ' |
Πέμπτη |
10:05 π.μ. - 10:45 π.μ. |
Αίθουσα Ενίσχυσης |
3. |
Χριστιάνα Μάμμουλου |
Στ' |
Πέμπτη |
10:05 π.μ. - 10:45 π.μ. |
Αίθουσα Ενίσχυσης |
4. |
Χρίστος Μιχαήλ |
Ε' |
Παρασκευή |
9:25 π.μ. - 10:05 π.μ. |
Ε' |
5. |
Άννα Μαπούρα |
Δ' |
Δευτέρα |
10:25 π.μ. - 11:35 π.μ. |
Δ' |
6. |
Στέλλα Καραγιώργη |
Δ' |
Δευτέρα |
8:25 π.μ. - 9:05 π.μ. |
Λογοθεραπείας |
7. |
Λίτσα Φραγκουλλή |
Γ' |
Τρίτη |
7:45 π.μ. - 8:25 π.μ. |
Αίθουσα Ενίσχυσης |
8. |
Βαρβάρα Ιωάννου |
Β' |
Δευτέρα |
11:35 π.μ. - 12:15 π.μ. |
Τέχνης |
9. |
Μαρία Ελένη Σωκράτους |
Α' |
Δευτέρα |
7:45 π.μ. - 8:25 π.μ. |
Τέχνης |
10. |
Βαρβάρα Μάνδολα |
Διάφορα Μαθήματα |
Δευτέρα |
11:40 π.μ. - 12:15 π.μ. |
Τέχνης |
11. |
Μαρία Λάγιου |
Ε.Ε. |
Τρίτη |
7:45 π.μ. - 8:25 π.μ. |
Ε.Ε. |
12. |
Μαρία Καλλένου |
Αλλόγλωσσα |
Δευτέρα |
10:05 π.μ. - 10:45 π.μ. |
Αλλόγλωσσα |
13. |
Κατερίνα Τσάμη |
Τέχνη |
Τετάρτη |
7:45 π.μ. - 8:25 π.μ. |
Τέχνης |
|
|
|
|
|
|